יום חמישי, 21 ביוני 2012

מחר יומולדת

מחר יומולדת לאמא.




כמובן שיהיו כל מיני מאכלים טעימים, אבל הדבר הכי חשוב ביומולדת (חוץ ממתנות כמובן) זו העוגה!
עוד לא החלטתי איזה להכין וברור שאמא שלי תגיד לא צריך וזה סתם עבודה מיותרת, אבל בכל זאת...


אחד הדברים שהתחלתי להכין בזמן האחרון (ואני יכולה "להאשים" רק את האחיינים המתוקים שלי בזה) זה עוגות עם עבודת בצק סוכר מעל.
אז אולי אני אכין לאמא שלי עוגה עם בצק סוכר מעל, בעיקר כי אני לא אספיק עד מחר, אבל לפחות אני אביא את היצירות שלי ושל אחותי מהשנים האחרונות.


ניסיון ראשון ופשוט יחסית עם בצק סוכר:


יומולדת 30 לאחותי



באותה השנה, יומולדת שנה לאחיין שלי- הפעם בלי בצק סוכר רק בנייה עם קרם.

יומולדת שנה לקיקו- טוב אז זאת עוגה לפני ניסיונות עם הבצק סוכר, רק בנייה עם קרם.


ליומולדת שנתיים, מסיבה גדולה יותר- הכנו שתי עוגות.
כדור פורח:

התחלה של כדור פורח



קרם על האף, נורא מצחיק...

התוצאה הסופית

ועוגת רכבת:


עוגת ספוג פשוטה

מתחיל לתפוס צורה


מתחילות לצפות בבצק צבעוני






אי אפשר רכבת בלי חלונות


קצת משחקים עם הבצק לקישוט


והתוצאה הסופית





כמובן שזה לא נגמר פה, הגיעה האחות הקטנה וגם לה צריך לחגוג יומולדת!

נתחיל בעוגה הפסיכודאלית. באותו השבוע, במרחק של כמה קילומטרים אחד מהשני, שני מוחות לא נורמליים במיוחד ראו את אותה התמונה והתאהבו בה.
כן, אני ואחותי כנראה חולקות את אותה האונה כשזה נוגע לדברים ספציפיים, כמו העוגה הזו...


כמות כפולה של הבלילה לעוגה, מחולקת לחמש קערות עם חמישה צבעי מאכל שונים...

צבע ראשון נשפך לתבנית

אחריו השני בדיוק במרכז
אחריו השלישי וכך הלאה...

כמו שראיתם בטח, יש שתי תבניות
תבינו בהמשך למה...



לאחר האפייה

מצופה בקרם וניל פשוט

לא צריך לציין שהעוגה התחסלה...

שתי העוגות- אחת הפוכה על השניה כדי ליצור צורה כמו "שעון חול" למראה פסיכודלי...


והעוגה השניה, קצת פחות פסיכית ויותר מתאימה ליומולדת שנה:
ברבי!
אני לא חושבת שצריך הסברים.










וזהו לעכשיו.
דרך אגב, העוגה שאני רוצה ליומולדת היא:












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה